پنج شنبه, 23 شهریور 1396 17:46

پنج روش برای کاهش چربی های شکم و پهلو

نوشته شده توسط
نیم ساعت قبل از تمرین از کافئین استفاده کنید 3روز در هفته با وزنه تمرین کنید (با کمترین استراحت بین ست ها) و 3 روز را به ورزش های هوازی…
میزان پروتئین خود را به ازای هر کیلو گرم وزن بدن 2 گرم افزایش بدهید تمرینات را شدیدتر انجام بدهید و از سیستم تری ست در تمرینات خود استفاده کنید…
صفحه 8 از 8
 

مشخصات باشگاه

مشتری عزیز، لطفا با در نظر گرفتن تایم بانوان و یا آقایان به باشگاه مراجعه نمایید.

روزهای کاری:  شنبه تا پنجشنبه (ساعت 10 صبح الی 12 شب)
به جز ایام تعطیل

آدرس: تبریز / خیابان دامپزشکی / نرسیده به چهارراه خیابان خطیب / جنب اداره گاز / ساختمان سرباز / باشگاه هیرمند

تلفن ثابت: 34438511-0413

ما در شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام به صورت رایگان نکات ورزشی و سلامتی را دریافت کنید.

  کانال تلگرام ما

  اینستاگرام

تماس با ما

شما میتوانید از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید. پاسخ در اسرع وقت برای شما ارسال میشود.

لطفا نام خود را وارد کنید!
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید! آدرس صحیح نیست!
لطفا پیام خود را وارد کنید!