شما اینجا هستید: بلاگ وحیده ذلولی / وحیده ذلولی - باشگاه بدنسازی هیرمند
وحیده ذلولی

وحیده ذلولی

مربی بانوان باشگاه هیرمند تبریز - با سابقه چندین ساله

رزومه من

همه ما ممکن است فکر کنیم با نخوردن غذا میتوانیم چربی هایمان را کاهش دهیم اما وقتی خیلی گرسنه اید متابولیسم بدنتان تغییر می کند به گونه ای که بجای سوزاندن چربی آن را ذخیره می کند. بنابراین اگر به طور مداوم گرسنه بمانید دچار اضافه وزن می شوید. این یعنی دقیقا برعکس چیزی که انتظار داریم. 

برای جلوگیری از آن بهتر است در طول روز ۵ تا ۶ وعده غذای کوچک بخورید تا ۳ وعده غذای بزرگ. همچنین ورزش در زمان گرسنگی باعث از بین رفتن توده ی عضلانی می شود چون بدن برای تأمین انرژی اش از پروتئین عضله تغذیه می کند.

چهارشنبه, 10 آبان 1396 05:06

چگونه درد مفاصل را از بین ببریم؟

برای از بین بردن درد مفاصل شما میتوانید روشهای زیر را امتحان کنید.

شنا کنید

شنا، ورزش هوازی آبی و فعالیت های آبی دیگر باعث بهبود انعطاف پذیری و استقامت می شوند. 45 دقیقه ورزش آبی به کاهش درد زانو کمک می کند.

مکمل ها را در نظر بگیرید

گلوكوزامین و كوندرويتين سولفات برای درمان درد و تورم ارتروز مفیدند

ماهی مصرف کنید

اسیدهای امگا ۳ از جمله مکمل های روغن ماهی دارای خواص ضد التهابی هستند

چهارشنبه, 10 آبان 1396 05:06

کیک صبحانه موز (رژیمی)

یک صبحانه رژیمی و کامل

تعداد ۶ برش بزرگ

کالری موجود در هر برش ۲۳۰ است. چربی برابر ۴ گرم، کربو ۳۶گرم و پروتیین ۹گرم است.

مواد لازم

  • تخم مرغ ۲ عدد

  • موز پوره شده ۲ عدد یا یک پیمانه

  • ماست سفت یک پیمانه یا ۲۳۰ گرم

  • آرد جو دو سر ۱/۵ پیمانه ۱۳۰ گرم

  • آرد سفید ۱/۲ پیمانه ۶۵ گرم

  • بیکینگ پودر ۱ ق چ

  • وانیل ۱/۴ ق چ

  • دارچین ۱/۲ ق چ

  • کمی نمک

طرز تهیه

فر را با ۱۷۵ درجه گرم کنید. در یک قالب مستطیل کاغذ روغنی بر کف سینی فر بگذارید و سپس مواد را به ترتیب در یک کاسه مخلوط کنید. در قالب بریزید و حدود ۴۵ دقیقه در فر قرار دهید. اگر زیاد قهوه ای شود زیرش آن سوخته است پس مواظب باشید کیک تیره نشود

  1. عضله بسازید. دو لایه بافت در زیر پوست وجود دارد: چربی و عضله. وقتی چربی پوست را به سرعت یا به تدریج از دست می دهید پوستتان به همان میزان تنگ نمی شود و این عدم تعادل باعث شل شدن پوست می شود. عضله سازی راه حل خوبی است زیرا محل شل شدگی پوست را پر و محکم می کند

  2. سیگار را ترک کنید چون برای پوست ضرر دارد.

  3. به اندازه ی کافی پروتئین بخورید.

  4. میوه جات و سبزجات مصرف کنید.

  5. مکمل هایی مثل ژلاتین و روغن ماهی مصرف کنید.

گروه میوه‌ها در کنار 4 گروه اصلی غذایی که شامل گروه نان و غلات،‌سبزی‌ها، شیر و لبنیات،‌گوشت و حبوبات می‌شود به همراه قندها و چربی‌ها قرار دارد.

 4 گروه اصلی غذایی:

  • گروه نان و غلات

  • سبزی ها شیر و لبنیات

  • گوشت و حبوبات

صفحه 1 از 6
 

مشخصات باشگاه

مشتری عزیز، لطفا با در نظر گرفتن تایم بانوان و یا آقایان به باشگاه مراجعه نمایید.

روزهای کاری:  شنبه تا پنجشنبه (ساعت 10 صبح الی 12 شب)
به جز ایام تعطیل

آدرس: تبریز / خیابان دامپزشکی / نرسیده به چهارراه خیابان خطیب / جنب اداره گاز / ساختمان سرباز / باشگاه هیرمند

تلفن ثابت: 34438511-0413

ما در شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام به صورت رایگان نکات ورزشی و سلامتی را دریافت کنید.

  کانال تلگرام ما

  اینستاگرام

تماس با ما

شما میتوانید از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید. پاسخ در اسرع وقت برای شما ارسال میشود.

لطفا نام خود را وارد کنید!
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید! آدرس صحیح نیست!
لطفا پیام خود را وارد کنید!